Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 00:01 - Карам си днес,голямото нещо......
Автор: kaliguula Категория: Други   
Прочетен: 1230 Коментари: 1 Гласове:
2



........абе,камионджия сам / ПРОС ШОФЬОР /,дет са казали хората!!!
Та карам си и слушам,националното радио.
Темата......некаф дедко треснал 14годишно момче с дребни сачми.
Ма не с въздушна пушка,ми с ловната направо.
Лошо направил стареца спор няма за това.
При все,че в собствения си двор го грамнал и при фсе,че цяло село врачанско,застава,зад него / стареца / и подписка в негова защита прави,пак си е лошо.

Не,че аз няма да направя същото де,но тя тая за мен е друга тема.
Интересно ми стана от друго.
Като се заизказваха едни мити УМНИЦИ психолози,/ за мен празнодумци /,ма като взеха да разтягат едни ми ти локуми за видиш ли,защо и как трябвало да се обясни постапката на стареца.
Никой обаче на спомена истината в прав текст.

СТАРЕЦАТ ОТ БЯЛ ИЗВОР Е СТРЕЛЯЛ ПО СИСТЕМАТА ОТ БЕЗПОМОШНОСТ,ТОЙ Е СТРЕЛЯЛ ПО Бойко Борисов,по Цветан Цветанов,по................КАК СЕ КАЗВАШЕ ОНЯ СМЕШКО ФИНАНСОВИЯ БЕ..........,А ТОЧНО ТАЙ И ПО НЕГО Е СТРЕЛЯЛ,ТЯХ СИ Е ПРЕДСТАВЯЛ,ДОКАТО СТРЕЛЯ ИЛИ Станишев или Костов,може и дедо Симо да си е представял,знам ли,но знам,че именно някой от тях е видял на черешата си и затова е стрелял.
Добре,че му били дребни съчмите щот се е объркал

Е тва обаче ни един празнодумец днес не спомена.


Ех,колко много мога да напиша,но хич не ми е в стила да го правя на хартия,това,което трябва да направим реално...............ДА,ВЗЕМЕМ СОПИТЕ.


И НАЙ-УЧТИВО МОЛЯ,АКО ИЗОБЩО ИМА КОМЕНТАРИ,ДА НЯМА ТАКИВА С НИК ""АНОНИМЕН"",НЯКАК ЖЯЛКО МИ ЗВУЧИ...................Т.Е. УМНИЦИТЕ СКРИТИ ЗАД ПОДОБНИ НИКОВЕ МИ ЗВУЧАТ ЖАЛКИ!!!!!



Гласувай:
2



1. musik - така, така
16.06.2010 10:09
не знам кого си е представял, но като си отишъл да вършееш в чужда собственост, после няма да се оплакваш, че са ти надупчили задника
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaliguula
Категория: Други
Прочетен: 41686
Постинги: 16
Коментари: 22
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930