Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2011 10:06 - Какво искате от подобен народ? Тои е роб и роб безусловен..
Автор: kaliguula Категория: Други   
Прочетен: 2527 Коментари: 0 Гласове:
1



Христо Ботев : ""...нашият православен народ е достогнал до такова гнусновато скотско положение,щото аз не зная какаво още по-голямо зло мове д асъществува на светът,кото да го накара да се стресне и да протестува против свойте скотски теглила. Тук се подиграват с имота ти,с живота ти,с труда ти,с дцата ти и свсички свешени предмети на твоето човешко съществувание,а ти мълчиш,като риба,търпиш,като вол,молиш се Богу,като най-последния грешник и чакаш второрто похождение на Месия,за да добиеш награда за своите петвековни страдания! Какво искате от подобен народ? Той е роб и роб безусловен,и аз имам пълното право да го прокълна от сичкотоси сърце и душа,ако тои и за напред остане така равнодушен към своята горчива съдаба. Проклет да е,ако тои не възстане против свойт кръво пиици........""

Както и друг път съм казвал чета почти всичко,но не пиша.
Аз си знам защо.
Сега не се сдържах просто да покажа тая Ботева мисъл от преди 135г, толкова актуална и днес.
МЕН
МЕ Е СРАМ,ЧЕ БОТЕВ Е ПРАВ И ЗА ДНЕС....................

кк

 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kaliguula
Категория: Други
Прочетен: 41536
Постинги: 16
Коментари: 22
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031