Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2010 11:01 - Първанов?/МЪСКАРА/...Дянков?/МЪСКАРА/!!!!
Автор: kaliguula Категория: Политика   
Прочетен: 1134 Коментари: 0 Гласове:
0



Казвал сам го и друг път....
Чета почти всичко.
Пиша рядко.
Това празнодумие и стрхлив лай,просто не ми допада.
Затова не пиша.

""Всички са мъскари"",е написал някий мноооооого по-умен от мен!!! /Нямам предвид Бай Ганьо/
Не сам фен ни на Него ни на другия,но..........тай като другия познавам по-малко,бих подкрепил Него.
Умея да преценявам хората и сам сигурен,че другия ще да сътвори такива ми ти поразий за нази............,че майка ни жална.
Бе от де се пракна тая мода и надежда,че някой дет нищо общо няма с България ще дойде и ще я оправи.
Не мисля!!!
Мога много да пиша,в смисал имам,какво да кажа.
Мързи ме.
А й празния Лай скрит зад профил не ми е по вкуса.
Всъщност Хора подкрепете президента,ако изобщо някой Ви попита.
Не за друго /МЪСКАРА/ е,но по-евтино ще Ни излезе,от чисто финансова гледна точка.
Другия /МЪСКАРА/ е мишок и обикновен администратор,заради него дебати,кои знае колко няма да има а предсрочни избори оставката му едва ли ще предизвика!!!
ИМПИЙЧМАНТ е мисля сложна процедура и скапичка ще излезе,а резултата никакъв.
Марин не ще е различен от Първанов.
Нема логика някак от тая дандания.
Но Наз едва ли някой ще попита.
НИЕ ЩЕ ПРОДАЛЖИМ ДА ЛАЕМ СТРАХЛИВО СКРИТИ ЗАД ПРИФИЛИ.


Тагове:   път,   казвал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kaliguula
Категория: Други
Прочетен: 41646
Постинги: 16
Коментари: 22
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930